niedziela, 29 grudnia 2013

1. ocenki dogów

Hey  dzisiaj ocenki dogów niemieckich ja aktualnie nie mam żadnego ale marze o # 184 i # 1519
i dziękuję za wyświetlenia jak jeszcze nie miałam żadnego posta ;)
Przejdźmy do notki:




Jak widać trochę ich jest


Piękny te oczy....te kolory 10/10 Kocham go !

okej
kolor 7/10
i oczy ten kolor
oks 7/10 niektórym się podoba mi nie za bardzo





To unikacik jest na ebayu za 60 dolarów ?
Nie lubie dwóch kolorowych oczu u lps 4/10 Nie lubie unikatów ?


Ten nawet fajny 8/10


oooooo fuzzy
oczy za ciemne ale kryształki fajne tylko po co jeszcze te gwiazdki 7/10
kolor extra 8/10
razem : 8/10


Ten taki jak unikacik :)
za ciemne oczęta6/10
kolor no nie lubie białego ale 6/10
razem 6/10 heh
 
Ten fajny mówi się pikny ale dla mnie 9/10 bo te gwiazdki







 
Nie którym się nie podoba a mi ......Podoba !!!! 10/10 tylko te rzęsy ale to co :^
   
Nie wiem czy tego nie będe mieć bo był zamówiony tylko wysłali że blablabblabla 14 dni bo nie ma go w magazynie !!!!!! i wciąż nie wiem czy go wyślą czy nie !!!!!!!! xd
dobra jest fajny tylko te niebieskie wzorki jak serwetki czy coś 9/10
Zbliżamy się do końca


   
Moje marzonko z tym szarym 10/10 Chcę go  chcę !!!!!! ;( (to mrugnięcie to łezka)
Dobra biorę się w garść
    
oczy 10/10 błękit
kolor jak toffi 9/10
9/10 bo nie moge dać 10/10 sama nie wiem czemu chyba dla tego że troche blady jednak fajny jest
  
Z centrum handlowego fajny
kolor 5/10
oczy 7/10
ogólne wrażenie 8/10
i....
   
Mini deco pets
kolor 4/10
oczy 5/10
razem 6/10 bo te wzorki

no może być 8/10
To do następnej noci a i w pon jade do po nowe petki a w piątek do Wrocławia z tatą do toys r us ale się okupie :D przedstawie je wam jak już dołączą a teraz focia

chyba z popular
PS sory że tak późno notka 

                                                                                                                                    To tyle
                                                                                                                                                 Bye 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz