środa, 2 kwietnia 2014

kolekcja+mania+wymiana



Witajtos. Ostatnio mnie nie było. Miałam w wtorek napisać, ale później na sobotę się przełożyłam, w sobotę byłam w Łodzi to pomyślałam- no to w niedzielę. W niedzielę znowu do Ikei bo w sobotę się okazało, że meble się nie zmieszczą. Więc wyszło, że piszę teraz czyli w środę. Chyba dzisiaj wszystko zrobię, bo na konkurs YuKi teraz będę robić no to…chyba tak. Dzisiaj o kolekcji Mary mojej kuzynki :P Oprócz tego wymiana z Marą w sumie na 1 tylko petshopa, ale zawsze, i jeszcze nowa mania powiem tylko, że mało popularna i rzadko się zdarza że ludzie biorą ja na serio no wiecie to zwierze. PS: Chyba będę mieć świnkę morską. OK. Zaczynamy!


WoW! Mega duże zdjęcie. To tak, na pierwszym miejscu króliczki trojaczki- stara seria. Po bokach owieczka- jej ulubiony lps, oraz łopatanka (chyba tak to się pisze).
Króliczki są szare w plamki i mają prasowane oczka. Owieczka jest fuzzy z tych najnowszych ma kokardkę i jest różowa. Łopatanka ma kolor fioletowy i jest sparkle czyli błyszcząca. Ma zielone oczka. Do niej była parasolka. Na 3 scenie od dołu jest kurczaczek, myszka, kolejna tylko inny kształt i taka sama szara, ślimaczek i kolejna mysz. Kurczczek był z owieczką jest żółty. Figurka myszki jest siedząca i malutka. Jest bardzo ładna. Różowa myszka na nóżkach ma czerwony magnes. Szara jest taka sama i też ma red magnes. Ślimak jest mały ma błyszczącą muszlę jest lekko różowy ,ma chyba dziurkę. Ma numer 796. Myszka jest różowa, stoi ma szarą plamkę na oczku. Jest to pierwsza myszka o takim kształcie, ma czerwony magnes. Kolejny poziom. Znajduje się tu: biedronka, ptaszek, papuga, jamnik, chow-chow, 2 świnki w tym jedna podobna do podróby i świnka morska. Biedronka czerwona oczywiście ma kropki jak zwykle i….. ma magnes. Jedyne co mi się tu nie podoba to wielka i długa szyja jak u żyrafy. Hasbro znów miało potknięcie. Na szczęście to jedyna biedronka z taką szyją. Ptaszek jest mały z zestawu walentynkowego ma serduszko w oczkach i ma dziurkę. Papuga jest pomarańczowo-żólta ma czerwony magnes i zielone paczałki. Jamnik hot dog jest ciemno brązowy ma dziurkę był z ubraniem hot doga, ketchupem i musztardą. Ma dziurkę.
Pierwszy chow chow w historii Hasbro. Ma czerwony magnes, numer 117 i jest kremowo-beżowy coś w tym rodzaju. Świnka lekko różowa ma błękitne oczka. Ma magnes i number 377. Kolejna świnka. Jest bardziej różowa była z skrzydłami. Jest podobna do podróbki. Świnka morska. Jest pomarańczowa i kremowa. Futro takie jednak bardziej przypomina toffi. Jedną łapkę w przodzie ma białą drugą taką rudą toffi coś około tego. Ma dziurkę i numer 1044. Ostatni rząd. Małpka, foka, 2 kraby, pers, tabby cat, motyl i misio :D
Małpka jest brązowa, na zdjęciu wygląda jakby była fuzzy, ale nie jest. Ma czerwony magnes oczka fioletowe i numer 189. Foczka także z zestawu walentynkowego ma piegi, cudne oczka jest niebieska i po prostu Boska! Ma dziurkę. Krab fioletowy ma serca na różowej muszli i także jest z zestawu walentynkowego. Ma dziurkę. Krab czerwony ma fioletowe kwiatki na żółtej muszli. Pers ma czerwony magnes i jest szaro-beżowy. Ma numer 129. Tabby cat. Jest taki złoty w różowe paski. Jest z zestawy Walentynkowego ma dziurkę i serca w oczkach. Motylek jest żółty ma fioletowe czułka. Czy jak to tam się nazywa. Ma magnes niebieski i numer 621. Misio jest brązowy. Ma go ThePuddingLPS. Ma prasowane turkusowe oczy. Ma numer 1303. Był singlem z rybką na patyku.
Ufff….To koniec….nareszcie! Myślałam, że nie dam rady. OK. Teraz o wymianie. Wymieniłam się za tego króliczka:
 
NA:
         

Kotka walentynkowego!
To Walenty podbija serca każdej dziewczyny w szkole. Jest romantykiem. Pewnego dnia podeszła do niego Chihuahua Nicole (będę ją dopiero mieć) i powiedziała:
- Ty romantyk zaproś mnie na randkę.
Chłopak jeszcze  nie spotkał się z takim brakiem szacunku i braku kultury i….zakochał się!
Dobra ok. Teraz nowa mania czyli:
  

Spaniel stara seria! Muszę chyba zdobyć 6. Są takie przeurocze. Po raz pierwszy poznałam je w serialu ,,Sophie’’ od TheLondonLPS. Polecam jej kanał! Ale niestety teraz pousuwała filmik…szkoda…podobno jakaś sprawa prywatna. Ok. nie mieszam się. Więc tak są dobre na: nastolatków, dzieci i dorosłych tylko nie na no wiecie staruszków. OK. To koniec notki, ale się zmęczyłam jest strasznie długa. Starczy wam na tydzień :D
PS: Co 2 komentarze tylko? Weźcie się w garść. Chyba opowiadań nie lubicie no trudno następna notka może w wtorek i niestety druga część opowiadania. Dobra i sorry, że teraz piszę ale kuzynka mi dopiero wczoraj wysłała zdjęcie. Dobra to lecę PA!



4 komentarze:

  1. Świetny blog! :) Polecę go ;) Śledź następną notkę, będziesz na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog będę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja,ale prosze napisz coś =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ale posta muszę robić z dobry cały dzień. Ponieważ ten głupi blogspot mi się wali non stop. To jest mega wkurzające

      Usuń