niedziela, 1 czerwca 2014

1127 wyświetleń + miss wiosny + pustka

Hej dżizas. Nie mam pomysłu już na powitania. Dziś dzień dziecka! Weeee! Nie weee. Co dostaliście? Piszcie w komciach. Yummy yummy i get love. XD Jaka przy#ebana jestem. I'm Down! Dobra. Pośmialiśmy się.
*************************************************************************************
YuKa - Ja też. Ogólnie mnie to mega wkurza. Lilianna. Ohh! Ahh! Ahh!
Karolina Ro - Rosa. Hmm..ładnie.
Anon. - Balonowa. Lubię takie lody. Fajne imionka takie ,,kreatywne''
loveblue1 - Smiley! Smiley! Imię dla wiewiórki już wygrałaś!
Karolina Ro - Arni. Piękne.
Anon. - Ile imion xD
Karolina Ro - cieszę się, że kogoś to interesuje.
Karolina Ro - Wejdź na nasz-maly123.blogspot.com i po prawej stronie kliknij znaczek FB i już jesteś na naszym FB. A jeszcze jedno czeba być zalogowanym. Zapraszać!
*************************************************************************************
To tyle. A teraz! Uwaga!
                                                                          KONKURS
Imię dla wiewióry  wygrywa




uwaga





..........




loveblue1! Gratuluję!





Imię dla foki wygrywa





........





























....................................














Jeszcze chwilkę!

















.........









YuKa z Lilianą!


NO i pojawia się problem, bo Arni jest cudowne i za to daję Karolinie 3 komy. Jak kupię nowego pecia (nie mylić z petem) to tak go nazwę. Dobra, a teraz nwm co. Zrobię konkurs. Moment...(myśli)
                                                                 Konkurs!!!!
Na czym polega? 
Polega na zrobieniu fotki jakiemuś petszopkowi i przerobieniu go. 
Do kiedy i gdzie wysyłać?
Wysyłać na misia.lol712@gmail.com. Wysyłać od 5 czerwca do 15. 18 będzie wyrok. 
Jakie nagrody?
A jakie mogą być?
1.20 komentarzy + dyplom + wywiad z wygranym
2. 15 komci + dyplom
3.10 kom i dyplom

No to koniec. Nie wiem co jeszcze przejdę do notki:



Jessie wstała rano i zrobiła zakupy. Zastanawiała się cały czas jak powiedzieć o tym Szarikowi. Przecież nie mogła powiedzieć prosto z mostu. W tym momencie szukała jajek, kiedy ujrzała Luiz starą koleżankę ze szkoły. Podeszła i zagadała.
- Luiz. Siemka! Jak dawno Cię nie widziałam. Co tam u ciebie?
Luiz spojrzała na nią i odpowiedziała:
- Hejka. Spoko. A u ciebie? Jak tam z Nickiem?
- Ja no i Nick….tego…nie jesteśmy razem. Okazał się podłą świnią. Miał na boku taką Mirandę. Teraz jestem z tym debilem z naszej klasy…no wiesz…Szarikiem. A ty z Dooby’m wciąż?
- Ty i Szarik?! Wow, nie spodziewałabym się. Chociaż wtedy coś było no wiesz  w 7 klasie. Tak ja i Dooby wciąż. A jakieś plany coś?
- Plany…no…nie. – powiedziała zdenerwowana spanielka(tylko nie spodziewane)
- Wszystko w porządku? W ogóle to gdzie pracujesz?
- Tak. Ja pracuję w gazecie. Wywiady i plotki to moja specjalność.
- Fajnie. Widać, że jesteś zadowolona. A jakieś plany z założeniem rodziny?
- Co?! Z założeniem rodziny?! Nie, znaczy jeszcze nie! Znaczy….ooo zapomniałam ogórków no widzisz. Pa!
- Czekaj. Poczekaj! Tu są ogórki!
- Chodziło o płatki owsiane! – krzykła z końca sklepu Jeesie.
- Aha, okay pa!
Po co ja się tak denerwuję?! Powiem jeszcze dziś Szarikowi.- mówiła do siebie Jessie.
                                                      ***
Jessie weszła do domu. Szarik siedział i oglądał TV.
- Hejka – rzucił collie.
- Hej. Mam zakupy. Pomożesz?
- Pewnie. Daj. Kupiłaś te moje…no..wiesz.
- Co?
- Te…no..tego…ciasteczka.
-Aha. Tak są w 3 torbie.
OK. Dzięki. Jeszcze coś ?
- Nie. Słuchaj Szarik muszę Ci coś powiedzieć. Szarik!
- Co?!
- Nie oglądaj telewizji. Mam Ci coś ważnego do powiedzenia.
- Moment. Mam niespodziankę. Chłopki organizują imprezę.  Pobawimy się, rozkręcimy itd.
- Aha. A o której?
- Dziś. O 21:00 No to jeszcze zdążymy. Co chciałaś powiedzieć?
- Nic. Nie ważne.
Na imprezie:
- Zachowujesz się dziwnie. Chcesz drinka?
- Co?! Nie ma mowy!
- To mojito. Twoje ulubione.
- Nie chcę i tyle.
- koniec tego dobrego! Jessie gadaj co jest!
Dziewczyny obróciły się do pary. ,,Mów’’ rzekły razem i spojrzeli na szarika.
- Jestem w ciąży! W 4 miesiącu! Pasuje?!
- Co?! Będę ojcem! Ojcem! Słyszałeś Roger? Ojcem! Prawdziwym! AAA!
Tak Szarik latał i się chwalił na całej i imprezie
KONIEC




To tyle. Wiem słabe. Chcecie coś porządnego?
Wejdźcie na swiatwgadmin.blogspot.com 
i przeczytajcie 3 części To życie ni bajka. To jest 100% ciekawsze i lepsze. Dobra. Zorganizuję notę na 1127 wyś. Ale sama się na razie zorganizuję. Teraz miss wiosny.
 
             
Blue
        
Vanillia

            
Ruby. 
Zbliżamy się do końca. To pa! Sorry, że notka krótka i głupia, ale nie mogę się ogarnąć. a mój dziadek jakby co ma jednak coś poważnego guza czy coś tentego i w każdej chwili może umrzeć.:)) Rozumiecie, że dowiedziałam się tego od mojej kuzynki co ma 8 lat. WTF?! Jej mówią, a moi rodzice mi nie chcą powiedzieć? Żałosne. Dobra kończę
PS: Ja dostałam kasę, komiksy calvina i hobbesa, oraz Fistaszki, kocie języczki i...od babci drugiej nic nie dostałam, a mój wuja powiedział, że mi nic nie kupi, bo ja już dziecko nie jestem. To pa!


Mufffinka:*





 

3 komentarze:

  1. Oł jeah !! A coś za ten konkurs jest ?(chciwa Blue xD)
    Ja dostałam petkiii !!
    Dobra, ludzie odwala mi .Pozdrawiam Cię koleżanko Mufffi !
    loveblue1 której się nie chce logować xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak się zalogwałam xD

      Usuń
    2. Który ten nowy? Czy ten? Tag 5 komów
      Ja nie jestem zalogowana ale mi też się nie chce logować :P

      Usuń