środa, 25 czerwca 2014

zawieszka + statystyki

Hej. Przepraszam, że nic nie pisałam. Jakoś tak wyszło wczoraj miałam urodziny. Było je, je, je <3. Nie ma komentarzy więc przejdźmy do setna. Czyli:1343 wyś. Zaczynajmy!
*************************************************************************************
 
Ouuuuu dzisiaj wyś. = 11





• Chrome -427
•Safari -241
• Firefox - 557
• Internet Explorer -67
•  Mobile Safari -11
• Opera - 11
Dzięx
Teraz państwa:
~ Polska - 1188
~Niemcy - 61
~ Stany Zjednoczone - 36
~  Wielka Brytania - 12
~ Holandia - 10
~  Czechy - 6
~ Litwa - 5
~  Serbia - 5
~ Austria - 3
~  Dania - 1

OOOOO Dania się wyróżnia.Raczej jedna osóbka z Danii.
***********************************************************************************
Teraz Informacja:

Z PEWNYCH POWODÓW (NIE MAM POMYSŁU NA POSTY xD) JESZCZEM ZMUSZONA ZAWIESIĆ BLOGA NA CZAS NIE OKREŚLONY ( 2 TYDZ. - 1 MIECH. ) BENDEM ZAGLONDAĆ NA WASZE NIESPODZIANKI YLKO SAMA NIE BENDEM SPISYWAĆ. tO TYLE. Dziękuję za wszystko
DO ZOBACZENIA WKRÓTCE : ********************
Papa

Mufffinka pozdrawia :**

6 komentarzy:

  1. Szkoda,że robisz taką długą przerwe,i mam kilka pytań
    1.Kiedy będą wyniki mis zimy ???
    2.Zrobisz jakiś konkurs ???
    3.Masz youtube ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Konkurs był zapowiedziany w poprzedniej notce ale nikt nie oddał pracy więc go odwołałam. Mam i została blue i vanillie zobaczymy która wygra :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, za tyle wyświetleń! :) Obyś wracała jak najszybciej, bo bedzie mi sie przez wakacje bez ciebie nudzić.
    Ps. Jest pierwsza notka po powrocie u mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,zapomniałam zrobić :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mufffi kiedy powrót ? Nudzi mi się już,nie ma co czytać ;(
    Ps.U mnie jest już nowa notka :)
    Ps2.Chciałabyś założyć wspólnego bloga?
    /loveblue1,której się nie chce logować xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj szybko <3 nie moge sie doczekać duuuuużo wyświetleń zazdroszczę ^^^

    OdpowiedzUsuń