czwartek, 13 marca 2014

Było i się zmyło, wypada powiedzieć do widzenia



Hejka. Notka trochę smutna. Kończę z blogiem. Może dlatego że mało czytelników. Wiem jak się chce dużo to trzeba pisać ciekawie często i w ogóle. Chciałam żeby ten blog był cudowny. Chciałam się wziąć w garść i pisać ciekawie bardzo się starać. Miałam tyle pomysłów ale wyszło szydło z worka. Po pierwsze: nie kończę z blogiem bo koniec z lps. Nie na pewno nie!



Kończę bo nie umiem pisać o lps. Jestem po prostu słaba rzeczywiście z lps gorzej ale to dlatego że bardziej wydoroślałam nie tak wiecie wiek tylko po prostu myślenie zainteresowania itd. Rozumiem jak rodzice mówią żebym nie kupowała tych dupereli i nie kupuję wolę za oszczędzić na jednego unikata używanego niż na 100 innych nowych. Naprawdę warto! Poza tym nie jestem dobra w staraniu się na blogu w pisaniu notek niektórzy piszą godzinami a ja 15 min i GOTOWE ! Ale wiecie piszą ciekawie każde słowo przemyślane. Po prostu cudo. Moja ukochana bloggerka LpsManiak zakończyła działalność po prostu koszmar! Jednak nie kończę dlatego nie będę się tu starać bo mam już 4 inne blogi wiem za dużo. Myślę o usunięciu się z 2. Na koniec wypada powiedzieć przepraszam tym co odwiedzili go chociaż tylko raz. Tym co myśleli że zdobędą kolejną bloggerkę w lps i tym co zaczęli go czytać i wyczekiwali na kolejny post. Więc to chyba wszystko. Usunę go. Nie wiem jeszcze kiedy, ale usunę. Wypada powiedzieć do widzenia nie do zobaczenia lecz do widzenia więc pozostaje mi tylko
Do widzenia!
PS: Jeszcze raz za wszystko dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz