piątek, 21 marca 2014

3.Nowe petki babies

Hejka! Najpierw dzięki za komentarze to mi daje ambicje. Normalnie tak się jaram że Hehe.
Wpierw wiecie, że dzisiaj dzień wagarowicza? Mnie mamuśka pozwoliła nie iść do szkoły :* W sumie piszę teraz bo byłam u brata mojej kuzynki Nathana i u Marysi też mojej kuzynki. Jest słodka! Ok zagalopowałam się. Wracam do tematu. Byłam dzisiaj z mamą w nowej galerii. W sumie nic fajnego. Później pojechałam do Tesco. Colliego nie było w ogóle saszetki pootwierane petki zabrane i papierek! Hamstwo cn? Mama robiła zakupy, a ja sobie szukałam zakupu. Myślałam, że już nic nie znajdę, a tu nowe petki! Tak te nowe babies. Przypomnę które:
   
Oprócz tego królika :P Więc kupiłam dwa. Pierwszy zakup to:




















Cudna kokardka!
            DUŻA
Imię: Ellena
Nazwisko: Buldog
Wiek: 27 lat
Praca: Dyrektorka przedszkola
Najlepszy przyjaciel: Angelina
Lubi robić: Śpiewać, rysować, udawać gwiazdę.
Rodzina:Brak
Mąż/żona:Brak
                     MAŁA

Imię: Lady
Nazwisko: Buldog
Wiek: 2 lata
Najlepszy przyjaciel: Malinka
Lubi robić:Tańczyć
Rodzina:Mama Ellena

Teraz druga. Przed państwem tarara
                     Sarenka!!!!



http://images65.fotosik.pl/617/546dfd4a99ff86eemed.jpg         
Jest po prostu piękna.Miałam wziąść białego kotka w paski, ale wzięłam ją. Chyba dobry wybór :)
                    DUŻA

Imię: Angelina
Nazwisko: Toffi
Wiek: 27 lat
Praca: przedszkolanka
Najlepszy przyjaciel: Ellena
Lubi robić: Projektować ubrania, grać na keybordzie.
Rodzina:Kuzynka Yoghurtcik.
Mąż/żona:Brak
           MAŁA

Imię:Andy
Nazwisko:Toffi
Wiek: 2 lata
Najlepszy przyjaciel:Misio
Lubi robić: Oglądać TV
Rodzina:Mama Angelina, Ciocia Yoghurtcik.

OK. To koniec notki. Mam nadzieję, że się podobała. Starałam się. Teraz jak mam komentarze myślę, że ten blog nie jest pomyłką i naprawdę się uda. To pa!

3 komentarze:

  1. Jejku ile zapłaciłaś? Pewnie po 30 zł za jedno

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie nie. Za jedno dałam tylko 12.50 zł Super cena :D

    OdpowiedzUsuń